Європейський рік 2010 в Україні


Вчителі донецької гімназії №70 провели мастерню згуртування
Серпень 31, 2010, 08:52
Filed under: Загальне | Позначки: , , , , ,
Тренінг “Майстерня соціального згуртування” провели в Донецьку вчителі Донецької гімназії №70 Олена Щома (іноземна мова) та Олег Шаповалов (біологія). Участь в майстерні взяли учні 9-Д класу.
.
Мета даної майстерні: довести до свідомості дітей проблеми, пов’язані з бідністю та соціальною ізоляцією, а також залучити молодь до суспільної дискусії щодо їх подолання.
.
Майстерня була проведена за базовими блоками згідно методичних рекомендацій, розроблених Олександрою Кириченко з обласного Євроклубу: програвання ситуацій; рольова гра “Потяг”; ігри, де сильні допомагають слабким, і важливий результат; пізнання особистості, індивідуальності і цінності кожного; людина як ресурс; ігри на ізоляцію; тестування емпатії.
.
Одним з результатів майстерні стали нові думки учасників з приводу проблем бідності та соціальної ізоляції і шляхів їх розв’язання. Оскільки це був другий семінар, проведений у цій аудиторії (перший – пілотний – проводився у березні), учні більш свідомо оцінили важливість проблеми бідності.
.
Якщо після першого семінару вони казали, що раніше ніколи не замислювалися над цією проблемою, то зараз висловлювали більш переконливі судження.
.
Олексій: – коли був проведений першій семінар, для мене багато чого було нового, що мене здивувало, змусило замислитись. На цьому семінарі я відчував себе більш впевненим, зміг більш конкретно висловити свою думку. І взагалі, я вважаю, що учні, які другий раз брали участь у такому семінарі, були більш впевненими, переконливими, і я вважаю, що ця майстерня повинна збудити учнів до вирішення  цієї проблеми. Через два роки ми закінчимо школу, і нас це у майбутньому може торкнутися більш ніж ми собі зараз уявляємо.
.
Марина: мені взагалі подобаються такі заходи. Коли було проведено перший семінар, я не могла дочекатися, коли розпочнеться другий семінар. Більш за все мені сподобався «потяг», у якому я виконувала роль домогосподарки, яка любить мильні опери. Взагалі я не люблю мильні опери, але було дуже цікаво перевтілитися в іншу людину і подивитися на цю ситуацію з іншого боку, та інших учнів у незвичайному амплуа. Якщо запитаєте мене, чи хотіла б я, щоб ця майстерня і далі проводилась – я б відповіла, що так, дуже хотіла.
.
Контактна особа: Олег Шаповалов
.
Фотоматеріали:
Майстерня згуртування в Донецьку
Напиши коментар so far
Залишити коментар



Залишити відповідь

